Εορταστικό Ωράριο 2024
BoxNow Lockers

Συχνές Ερωτήσεις

 

- Πως ξέρω αν το προϊόν που με ενδιαφέρει υπάρχει σε απόθεμα?

Η απάντηση είναι απλή: Αν το σύστημα σας αφήνει να το βάλετε στο καλάθι και να το αγοράσετε, υπάρχει στην αποθήκη μας ετοιμοπαράδοτο. Αν το προϊόν είναι σε έλλειψη, δεν υπάρχει καθόλου κουμπί αγοράς. 

Αυτή την στιγμή έχουμε πάνω από 10000 διαφορετικά προϊόντα σε απόθεμα. Κάποιες φορές - ελάχιστες- μας έχει συμβεί και ενώ κάποιο προϊόν φαίνεται σε απόθεμα στο ηλεκτρονικό κατάστημα, να μην υπάρχει τελικά. Τότε θα επικοινωνήσουμε μαζί σας πριν στείλουμε την παραγγελία. Στην περίπτωση που έχει ήδη πληρωθεί, θα σας επιστρέψουμε τα χρήματα με τον ίδιο τρόπο πληρωμής που έχετε επιλέξει (πχ πιστωτική κάρτα, PayPal κλπ.).

 

- Το προϊόν που με ενδιαφέρει είναι σε έλλειψη. Πώς θα ενημερωθώ όταν έρθει?

Όταν κάποιο προϊόν τελειώνει, εξαφανίζεται το κουμπί αγοράς και και στην θέση του εμφανίζεται ένα άλλο κουμπί που λέει "ενημέρωσέ με μόλις γίνει διαθέσιμο". Μπορείτε να το πατήσετε, και τότε το σύστημα θα σας ενημερώσει αυτόματα με email μόλις το προϊόν είναι πάλι διαθέσιμο για αγορά. Η υπηρεσία αυτή απευθύνεται σε εγγεγραμμένους χρήστες, αφού απαιτεί χρήση του mail σας.

 

- Μπορώ να παραγγείλω κάποιο προϊόν από εταιρεία που έχετε στο κατάστημα σας;

Συνήθως οι παραγγελίες στις εταιρείες μπαίνουν πολύ καιρό πριν δείτε τα προϊόντα στα καταστήματα. Επίσης πολλά προϊόντα είναι limited editions και δεν υπάρχουν διαθέσιμα για επαναληπτικές παραγγελίες από τα καταστήματα. Συνήθως δεν αναλαμβάνουμε να φέρουμε κάτι μόνο για εσάς, γιατί αφενός η ελάχιστη ποσότητα που μπορούμε να παραγγείλουμε είναι αρκετά κομμάτια και αφετέρου το νωρίτερο που θα εκτελεστεί μια τέτοια παραγγελία είναι ένας μήνας - ίσως και παραπάνω. 

Όμως, είναι πολύ πιθανόν να έχουμε ήδη παραγγείλει το προϊόν που σας ενδιαφέρει! Ρωτήστε μας κι εμείς θα σας πούμε εάν και πότε το περιμένουμε!

 

- Μπορώ να παραγγείλω κάποιο προϊόν σε μεγάλη ποσότητα;

Αν δεν έχουμε διαθέσιμη την ποσότητα που χρειάζεστε, επικοινωνήστε μαζί μας και εμείς θα σας ενημερώσουμε αν μπορούμε και πότε θα έρθει το προϊόν που θέλετε.

 

 - Υπάρχει ελάχιστη παραγγελία;  

Η ελάχιστη αξία παραγγελίας είναι 15 ευρώ εξαιρώντας έξοδα αποστολής και αντικαταβολής. 
 

- Σε πόσες μέρες θα παραλάβω; 

Το μεγαλύτερο ποσοστό των παραγγελιών δρομολογείται  την επόμενη εργάσιμη ημέρα. Ανάλογα με τον τόπο διαμονής σας θα παραλάβετε σε 1 με 3 εργάσιμες ημέρες. Ένα μικρό ποσοστό παραγγελιών δρομολογείται σε 2 ή το μέγιστο 3 εργάσιμες ημέρες.

 

- Πώς γίνεται η αποστολή?

Όλες οι παραγγελίες κάτω των 3 κιλών αποστέλλονται με Elta Courier ή Γενική Ταχυδρομική.  Μπορείτε να παρακολουθείτε την εξέλιξη της παραγγελίας σας από το προσωπικό σας προφίλ στη σελίδα μας, και μετά την αποστολή, στο site της εταιρίας courier, χρησιμοποιώντας τον αριθμό αποστολής που σας αποστέλλουμε με email. Για αποστολές στο εξωτερικό συνεργαζόμαστε με την DHL και την Fedex.

 

 - Ποιo είναι το κόστος των μεταφορικών; 

Όλες οι παραγγελίες άνω των 55 ευρώ (καθαρή αξία) δικαιούνται δωρεάν μεταφορικά για τα πρώτα 2 κιλά, ως δωράκι από εμάς. Παραγγελίες κάτω από 55 ευρώ επιβαρύνονται με τρία ευρώ και πενήντα λεπτά (3.50€) μεταφορικά, σε όποιο μέρος της Ελλάδας και αν βρίσκεστε. 

 

 - Μπορώ να παραλάβω εγώ την παραγγελία μου;

Μπορείτε να παραλάβετε την παραγγελία σας από τη διεύθυνσή μας, Θεομήτορος 40 Αγ. Δημήτριος 17342 (2oς όροφος). Πληροφορίες για τις διαθέσιμες μέρες και ώρες παραλαβής μπορείτε να βρείτε εδώ.

 

- Με ποιόν τρόπο μπορώ να εξοφλήσω την παραγγελία μου; 

Με Πιστωτική ή Χρεωστική κάρτα, Αντικαταβολή, Τραπεζική Κατάθεση, PayPal. Μην ξεχνάτε ότι η τραπεζική κατάθεση πρέπει να γίνεται εντός 3 εργάσιμων ημερών και τα διατραπεζικά έξοδα επιβαρύνουν τον πελάτη. Επίσης ότι τα έξοδα αντικαταβολής είναι 2,80 ευρώ και τα έξοδα PayPal είναι 3 ευρώ.

 

- Πώς μπορώ να ζητήσω τιμολόγιο;

Πριν ξεκινήσετε την διαδικασία του checkout - όταν βρίσκεστε ακόμα στο καλάθι - το σύστημα έχει κάτω αριστερά ένα drop down menu που λέει “Παραστατικό”.  Πατώντας το εμφανίζεται ένα κουτάκι με τις επιλογές απόδειξη/τιμολόγιο. Προεπιλεγμένη είναι η απόδειξη. Επιλέξτε το τιμολόγιο και προχωρήστε στην παραγγελία. Στο επόμενο βήμα θα σας ζητήσει να συμπληρώσετε τα στοιχεία σας, και το σύστημα θα προχωρήσει αυτόματα στην έκδοση τιμολογίου. 

 **ΠΡΟΣΟΧΗ: Αν ξεχάσετε να επιλέξετε την επιλογή “Τιμολόγιο” πριν προχωρήσετε σε παραγγελία, ακόμα και αν μετά βάλετε στοιχεία τιμολογίου, το σύστημα δεν μπορεί να εκδώσει τιμολόγιο.

 

- Μπορείτε να μου στείλετε άμεσα το δέμα μου ενώ έχω πληρώσει με τραπεζικό έμβασμα;

Αν προλαβαίνουμε να την ετοιμάσουμε και δεν έχει περάσει η εταιρεία courier για παραλαβή, ίσως και να μπορούμε. Εσείς στείλτε μας με mail άμεσα το αντίγραφο της πληρωμής και ενημερώστε μας ότι βιάζεστε για την παραλαβή και εμείς θα κάνουμε το καλύτερο δυνατό.

 

- Γίνεται παράδοση το  Σάββατο, ακόμα και αν χρειαστεί να χρεωθώ εξτρά;

Δεν γίνεται παράδοση το Σάββατο. Όμως αν η περιοχή σας εξυπηρετείται από πρακτορείο Elta Courier (και όχι ταχυδρομείο) ή Γενικής Ταχυδρομικής, πιθανότατα θα είναι ανοιχτά, οπότε μπορείτε να παραλάβετε η ίδια από το κατάστημά τους. Καλέστε τους για να σας ενημερώσουν. Μην ξεχάσετε να έχετε πρόχειρο το tracking number της αποστολής σας (βρίσκεται στο mail που λέει ότι η παραγγελία σας έχει αποσταλεί).

 

 - Έκανα παραγγελία με τραπεζική κατάθεση και έχασα τους λογαριασμούς: 

Μπορείτε όλες τις πληροφορίες που αφορούν πληρωμές, όπως και τους τραπεζικούς λογαριασμούς στους οποίους μπορείτε να κάνετε κατάθεση ΕΔΩ.  Προσοχή!!! αν η συναλλαγή απαιτεί μεταφορά από μια τράπεζα σε άλλη επιβαρύνεται με έξοδα (4 ευρώ) τα οποία θα πρέπει να συμπεριλάβετε στην κατάθεσή σας. 

 

 - Αγόρασα ένα χρώμα ή παρόμοιο προϊόν και θέλω να το επιστρέψω:

Χρώματα, σκόνες embossing, κόλλες, βερνίκια, mediums και παρόμοια υλικά, λόγω της φύσης τους δεν επιστρέφονται. Μπορείτε να δείτε την πολιτική επιστροφών μας εδώ.

 

- Πώς λειτουργεί το πρόγραμμα ανταμοιβής του Scraps n Pieces?

Στο SnP πάντα επιβραβεύουμε την αγάπη σας. Γι αυτό έχουμε δημιουργήσει ένα πρόγραμμα όπου μπορείτε να μαζεύετε πόντους με τις αγορές σας και να κερδίζετε δωροεπιταγές. Όλες τις πληροφορίες γι' αυτό θα τις βρείτε εδώ.

 

Παρακαλούμε σημειώστε πως για όλα το προϊόντα σας συμβουλεύουμε να ακολουθείτε τις οδηγίες χρήσης και να τηρείτε με επιμέλεια τις συμβουλές ασφαλείας. Προσπαθούμε να είμαστε όσο πιο λεπτομερείς γίνεται στις περιγραφές των προϊόντων, ωστόσο, για οποιαδήποτε απορία  σχετικά με τη χρήση τους η οποία δεν αναφέρετε στις οδηγίες, σε φυλλάδια που συνοδεύουν το προϊόν, στη συσκευασία ή στην περιγραφή του προϊόντος, σας προτρέπουμε να απευθύνεστε στον κατασκευαστή για να εξασφαλίσετε ότι το προϊόν μπορεί να καλύψει ακριβώς αυτό που θέλετε να κάνετε.