BoxNow Lockers

Πολιτική Αποστολών και Επιστροφών

Αποστολές

Οι διαθέσιμοι τρόποι αποστολής είναι:

 

Αποστολή στο χώρο σας

 

- Η ελάχιστη καθαρή αξία (προ άλλων χρεώσεων) παραγγελίας, ορίζεται στα 15 Ευρώ. 

Στην περίπτωση αποστολής στο χώρο σας, η αποστολή γίνεται με ταχυδρομείο ή Courier για δέματα μέχρι 2 κιλά, εφόσον η περιοχή σας εξυπηρετείται από την υπηρεσία αυτή, αλλιώς η αποστολή γίνεται υποχρεωτικά μέσω ΕΛΤΑ.

Η αποστολή στο χώρο σας είναι δωρεάν για παραγγελίες άνω των 55 ευρώ (μη συμπεριλαμβανομένου του κόστους μεταφοράς) για τα 2 πρώτα κιλά, ενώ για παραγγελίες κάτω των 55 ευρώ επιβαρύνεται με έξοδα μεταφοράς 3,50 ευρώ. Σε περίπτωση που η παραγγελία ξεπερνά σε βάρος τα 2 κιλά, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας πριν την αποστολή. 

Σε περίπτωση που το ογκομετρικό βάρος μιας αποστολής είναι μεγαλύτερο του πραγματικού, τότε η χρέωση γίνεται με βάση το ογκομετρικό βάρος, το οποίο υπολογίζεται σε κιλά αν πολλαπλασιάσουμε τις 3 διαστάσεις της συσκευασίας (μετρημένες σε εκατοστά) και διαιρέσουμε με το 5.000. Ισχύει, δηλαδή, η σχέση: (Ογκομετρικό Βάρος σε Κιλά) = (Μήκος σε εκατοστά) * (Ύψος σε εκατοστά) * (Πλάτος σε εκατοστά) / 5.000

Για αποστολή από το www.scrapsnpieces.gr, με τρόπο πληρωμής αντικαταβολή ή paypal, υπάρχει έχτρα κόστος 2 ευρώ και 80 λεπτά και 3 ευρώ ανά δέμα αντίστοιχα. Για τρόπο πληρωμής κατάθεση σε λογαριασμό σημειώνεται ότι τυχόν εξτρά τραπεζικές επιβαρύνσεις, επιβαρύνουν τον αγοραστή. Λάβετε υπόψιν ότι σε περίπτωση εμβάσματος από άλλη τράπεζα, τα έξοδα είναι +4 ευρώ (προμήθεια εμβάσματος της τράπεζας Πειραιώς), επιπλέον της χρέωσης της δικής σας τράπεζας.

 

- Η συνεργασία μας με τις εταιρείες Courier

 

To scrapsnpieces.gr για την ταχύτερη και πιο αξιόπιστη παράδοση των προϊόντων στον πελάτη της, συνεργάζεται με την εταιρεία ταχυμεταφορών ΕΛΤΑ Courier (www.elta-courier.gr) και τη Γενική Ταχυδρομική (https://www.taxydromiki.com/).

Μπορείτε να παρακολουθείτε την εξέλιξη της παραγγελίας σας από το προσωπικό σας προφίλ στη σελίδα μας, και μετά την αποστολή, στο site της εταιρείας μεταφοράς που έχει αναλάβει την αποστολή σας, χρησιμοποιώντας τον αριθμό αποστολής που σας αποστέλλουμε με email. Η εταιρεία που έχει αναλάβει την αποστολή αναγράφεται στο ίδιο μήνυμα μετά από τον αριθμό αποστολής.

Σε περίπτωση που η παραγγελία σας έχει καθυστερήσει ή για οποιονδήποτε άλλο λόγο, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας με mail στο info@scrapsnpieces.gr.

Παρακαλούμε όπως διαβάσετε τους όρους χρήσης σχετικά με την πολιτική μας όσον αφορά αποστολές και επιστροφές προϊόντων.

 

Διεθνείς Αποστολές

Μπορούμε να αποστείλουμε την παραγγελία σας και εκτός Ελλάδας με ταχυδρομείο ή DHL. Σημειώστε όμως ότι το κόστος αποστολής που εμφανίζεται στην παραγγελία σας κατά το check out αφορά μόνο παραγγελίες μέχρι 1 κιλό. Όταν ολοκληρώσετε την παραγγελία σας και συγκεντρώσουμε τα προϊόντα σας, θα ζυγίσουμε τα προϊόντα και θα σας ενημερώσουμε για την τελική χρέωση μεταφορικών, μέσω του λογαριασμού σας στο PayPal.

Το εκτιμώμενο κόστος για μικρές παραγγελίες είναι:

15 ευρώ/κιλό για ευρωπαϊκούς προορισμούς

17 ευρώ/κιλό για τον υπόλοιπο κόσμο.

Αν η παραγγελία σας περιλαμβάνει ογκώδη ή βαριά προϊόντα ή έχετε αμφιβολίες, ρωτήστε μας για να σας ενημερώσουμε για την ακριβή χρέωση πριν υποβάλλεται την παραγγελία σας. 

Επίσης σημειώστε ότι ο παραλήπτης είναι υπεύθυνος για δασμούς, φόρους και άλλες χρεώσεις που μπορεί να προκύψουν.

 

 

Πολιτική Επιστροφών

 

1. Δικαίωμα υπαναχώρησης

Το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν ισχύει για ψηφιακά προϊόντα. Σκόνες embossing, χρωστικές, χρώματα, κόλλες, βερνίκια, mediums και παρόμοια υλικά, λόγω της φύσης τους δεν επιστρέφονται. Επίσης δεν γίνονται δεκτές αλλαγές ή επιστροφές σε προϊόντα που αγοράστηκαν σε προσφορά.

Σε περίπτωση που δεν είστε ικανοποιημένοι από το προϊόν που παραγγείλατε μπορείτε να το επιστρέψετε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του. Θα πρέπει να γνωρίζετε ότι ευθύνεστε για τυχόν μείωση της αξίας του προϊόντος μόνο ως αποτέλεσμα της διαχείρισης του προϊόντος άλλης πλην εκείνης που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας του προϊόντος (άρθρ.. 3θ, Αποφ. Αριθ. Z1-891, ΦΕΚ Β /2144/2013).

Πριν προβείτε στην επιστροφή του προϊόντος παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας μέσω e-mail, για να μας ενημερώσετε σχετικά με την υπαναχώρησή σας.

Στη συνέχεια παρακαλείστε να εκτυπώσετε και να στείλετε υπογεγραμμένη τη δήλωση υπαναχώρησης που θα βρείτε πατώντας στον σύνδεσμο ΔΗΛΩΣΗ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ. Με την παραλαβή της ΔΗΛΩΣΗΣ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ από εμάς, θα λάβετε ένα e-mail επιβεβαίωσης από εμάς.

Ο Πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην άριστη κατάσταση που το παρέλαβε. Ειδικότερα, το επιστρεφόμενο προϊόν θα πρέπει να μην έχει χρησιμοποιηθεί, να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση («as new»), όπως ακριβώς πριν την πώληση του, στην πλήρη αρχική του συσκευασία (κουτί, νάιλον, αφρολέξ κ.τ.λ.) τα οποία δεν θα πρέπει να έχουν σκισίματα ή φθορές/αλλοιώσεις) και με όλα τα περιεχόμενα τις αρχικής συσκευασίας (έντυπα οδηγιών χρήσεως, χαρακτηριστικών κ.τ.λ.). Επιπλέον, για να γίνει δεκτή επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να επιδεικνύεται το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς (απόδειξη λιανικής, τιμολόγιο) από το πρόσωπο που αρχικά αγόρασε το προϊόν και του οποίου τα στοιχεία αποτυπώνονται στο παραστατικό αγοράς.

Ο πελάτης ευθύνεται το προϊόν που επιστρέφει να είναι κατάλληλα συσκευασμένο, ώστε να μην αλλοιωθεί κατά οποιοδήποτε τρόπο κατά την αποστολή του. Η επιστροφή μπορεί να γίνει με μεταφορική του πελάτη, μεταφορική που αποστέλλει η εταιρία ή με παράδοση του επιστρεφόμενου προϊόντος στα γραφεία της εταιρείας μας. Tα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του προϊόντος βαρύνουν τον πελάτη. Σε περίπτωση που ο πελάτης ζητήσει μεταφορική απεσταλμένη από εμάς, από το ποσόν της επιστροφής που δικαιούται θα αφαιρείται η αξία της μεταφοράς.

Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον προηγουμένως ο Πελάτης έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η ΕΤΑΙΡΕΙΑ για την αποστολή του προϊόντος σε αυτόν. Tα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του προϊόντος βαρύνουν τον πελάτη.

Εφόσον τηρηθούν τα παραπάνω και τα επιστρεφόμενα προϊόντα παραληφθούν σε άριστη κατάσταση όπως προβλέπεται, η επιστροφή των χρημάτων σας θα πραγματοποιηθεί εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία κατά την οποία θα παραλάβουμε τα προϊόντα προς επιστροφή. Η επιστροφή των χρημάτων σας γίνεται με πίστωση του τραπεζικού λογαριασμού που θα μας γνωστοποιήσετε εγκαίρως και εγγράφως. 

Θα θέλαμε να σας επισημάνουμε πως σε περίπτωση κατά την οποία το προϊόν δεν πληροί τους προαναφερθέντες όρους, θα επιστρέφεται στον αποστολέα του με χρέωση του ιδίου.

 

2. Επιστροφή λάθος προϊόντος

Στην περίπτωση που παραλάβατε λάθος προϊόν, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας μέσω e-mail. Απαραίτητη προϋπόθεση το προϊόν να βρίσκεται στην κλειστή εμπορική του συσκευασία και να συνοδεύεται από την απόδειξη αγοράς.

Το επιστρεφόμενο προϊόν θα πρέπει να επιστραφεί σε εμάς εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Για την επιστροφή του λάθος προϊόντος, προϋποτίθεται ότι το προϊόν θα βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση, πλήρες, δεν θα έχει ανοιχτεί ή παραβιαστεί καμιά συσκευασία του και δεν θα έχει αλλοιωθεί το προϊόν ή η συσκευασία του με κανέναν τρόπο (άρθρ. 10, Ν. 2251/1994).

Σε κάθε περίπτωση, ο πελάτης αναλαμβάνει την ευθύνη και τυχόν έξοδα της επιστροφής του λάθος προϊόντος στον αποστολέα, στην κατάσταση στην οποία το παρέλαβε, π.χ. να επιστρέψει το προϊόν κατάλληλα συσκευασμένο, ώστε να μην αλλοιωθεί κατά οποιοδήποτε τρόπο κατά την αποστολή του σε εμάς.

Θα θέλαμε να σας επισημάνουμε πως σε περίπτωση κατά την οποία το προϊόν δεν πληροί τους προαναφερθέντες όρους, θα επιστρέφεται στον αποστολέα του με χρέωση του ιδίου.

 

3. Επιστροφή ελαττωματικού προϊόντος 

Στην περίπτωση που παραλάβετε ελαττωματικό προϊόν, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας εντός 3 ημερών από την παρλαβή του μέσω e-mail, αναφέροντας το πρόβλημα και επισυνάπτοντας φωτογραφίες ή βίντεο που να το δείχνουν καθαρά, ώστε να μπορέσουμε να προβούμε στην αντικατάστασή του. 

Σας ενημερώνουμε ότι δεν φέρουμε ευθύνη για ελαττώματα που προέκυψαν από κακή χρήση του προϊόντος ή από χρήση διαφορετική από την προβλεπόμενη από τον κατασκευαστή ή από τυχαία γεγονότα όπως πτώση αντικειμένων κλπ.

Μπορεί να χρειαστεί να αποστείλουμε το προϊόν για έλεγχο για να διαπιστωθεί ότι δεν λειτουργεί σύμφωνα με τις προδιαγραφές του κατασκευαστή. 

Σε περίπτωση που μετά τον έλεγχο, το προϊόν χαρακτηριστεί ως ελαττωματικό, θα αντικατασταθεί εντός 14 ημερών και θα σας επιστραφούν τα έξοδα επιστροφής του, σε τραπεζικό λογαριασμό σας που θα μας υποδείξετε.  Σε περίπτωση έλλειψης του αρχικά επιλεγμένου προϊόντος θα σας επιστραφούν τα χρήματα εντός 14 ημερολογιακών ημερών με πίστωση του τραπεζικού λογαριασμού που θα μας γνωστοποιήσετε εγκαίρως και εγγράφως.

Θα θέλαμε να σας επισημάνουμε πως σε περίπτωση κατά την οποία το προϊόν δεν πληροί τους προαναφερθέντες όρους, θα επιστρέφεται στον αποστολέα του με χρέωση του ιδίου.

 

4. Λάθος Παράδοση Δέματος

Η λάθος παράδοση δέματος δεν είναι κάτι που συμβαίνει συχνά αλλά μπορεί να συμβεί μία στο τόσο. Αν το σύστημα παρακολούθησης της εταιρείας ταχυμεταφορών δείχνει ότι το δέμα σας παραδόθηκε αλλά δεν το έχετε παραλάβει, βεβαιωθείτε κατα αρχάς ότι όταν κάνατε την παραγγελία σας, δώσατε τη σωστή διεύθυνση. Στη συνέχεια, ελέγξτε αν κάποιος άλλος στη διεύθυνσή σας έχει παραλάβει το πακέτο. Υπάρχει επίσης η πιθανότητα να άφησαν την παραγγελία σας σε κάποιον γείτονα ή σε ένα κοντινό ασφαλές σημείο. Αν εξακολουθείτε να μην ξέρετε που είναι το δέμα σας, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το κούριερ και να ζητήσετε επιπλέον πληροφορίες σχετικά με την τοποθεσία που βρίσκεται. Συνήθως, όταν παραδίδεται ένα πακέτο, το σύστημα παρακολούθησης εμφανίζει το επώνυμο του ατόμου που υπέγραψε για την παραλαβή. Αν δεν αναφέρεται η πληροφορία αυτή θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το τοπικό πρακτορείο της εταιρείας ταχυμεταφορών για να ζητήσετε περισσότερες πληροφορίες.

Παρόλα αυτά, αν δεν μπορέσουν να εντοπίσουν το πακέτο σας μέσα σε λίγες μέρες και η εταιρεία ταχυμεταφορών το χαρακτηρίσει ως «απολεσθέν», δικαιούστε να υποβάλετε αίτημα για αποζημίωση προς την εταιρεία κούριερ. Θα πρέπει να επικοινωνήσετε με την εκάστοτε εταιρεία για να μάθετε τη σχετική διαδικασία.