Τι πρέπει να ξέρω για τις παραγγελίες μου

 

Εδώ και 10 χρόνια το scrapsnpieces.gr πρωτοπορεί στην χώρα μας, συνδυάζοντας το crafting και το ηλεκτρονικό εμπόριο. Έχουμε αποστείλει χιλιάδες δέματα στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, εκτελώντας το 95% των παραγγελιών μέσα σε 1 ημέρα από την υποβολή τους. 

Επειδή για πολλούς crafters η διαδικασία της ηλεκτρονικής παραγγελίας μπορεί να είναι αγχωτική, σας ετοιμάσαμε απαντήσεις σε μερικές από τις ερωτήσεις που ίσως να σας απασχολούν.

 

👉 Είναι όλα τα προϊόντα που βλέπω διαθέσιμα; 

Ναι! Οτιδήποτε το σαιτ σας αφήνει να αγοράσετε, βρίσκεται ήδη στις αποθήκες μας και είναι άμεσα διαθέσιμο! Ακόμα και αυτές τις δύσκολες μέρες προσπαθούμε να μην διακόψουμε τη ροή των εισαγωγών, ώστε να μην δημιουργηθούν ελλείψεις στα αγαπημένα σας προϊόντα!

Αν κάποιο είδος μας εχει προσωρινά τελειώσει, πατήστε το κουμπί "Ειδοποίησε με μόλις γίνει διαθέσιμο", και το σύστημα θα σας ειδοποιήσει μόλις το προϊόν ξαναγίνει διαθέσιμο στην αποθήκη μας. (Η υπηρεσία παρέχεται μόνο σε εγγεγραμμένους χρήστες).

Κάποιες φορές - ελάχιστες- μας έχει συμβεί και ενώ κάποιο προιόν φαινεται σε απόθεμα στο ηλεκτρονικό κατάστημα, να μην υπάρχει τελικά. Τότε θα επικοινωνήσουμε μαζί σας πριν στείλουμε την παραγγελία. Στην περίπτωση που εχει ήδη πληρωθεί, θα σας επιστρέψουμε τα χρήματα με τον ίδιο τρόπο πληρωμής που έχετε επιλέξει (πχ πιστωτική κάρτα, paypal κλπ)

 

👉 Μπορώ να στείλω το δώρο μου κατευθείαν στον παραλήπτη? Κάνετε συσκευασία δώρου? 

Βεβαίως και μπορείτε, και μάλιστα μπορούμε να σας κάνουμε συσκευασία δώρου χωρίς καμία επιπλέον επιβάρυνση. Κάντε μία ξεχωριστή παραγγελία για κάθε δώρο που πάει σε διαφορετική διεύθυνση. Γράψτε μας στα σχόλια της παραγγελίας ότι πρόκειται για δώρο καθώς και το μήνυμα σας για τον παραλήπτη. Εμείς θα συσκευάσουμε το δώρο σας και θα φτιάξουμε μία όμορφη καρτούλα με το μήνυμα σας για να το συνοδέψει.

 

👉 Πόσα είναι τα έξοδα αποστολής; 

Για όλες τις παραγγελίες άνω των 55 ευρώ τα έξοδα αποστολής είναι δώρο από το scrapsnpieces.gr. Αν οι παραγγελία σας είναι κάτω των 55 ευρώ, τα έξοδα αποστολής για όλη την Ελλάδα είναι 3 ευρώ για παραγγελίες μέχρι 2 κιλά, από 12 ευρώ/κιλό για ταχυμεταφορά σε όλες τις χώρες της Ευρώπης και 16 ευρώ/κιλό για τον υπόλοιπο κόσμο. 

 

👉Πότε θα αποσταλεί η παραγγελία μου; 

To 95% των καθημερινών μας παραγγελιών θα αποσταλλεί εντός 1-2 εργάσιμων ημερών. Αν μάλιστα η παραγγελία σας γίνει νωρίς, θα προσπαθήσουμε να την στείλουμε ακόμα και μέσα στην ίδια ημέρα. 

 

👉Πότε θα παραλάβω; 

Υπό κανονικές συνθήκες το courier παραδίδει σε 1 - 3 εργάσιμες. Εμείς παρακολουθούμε την κάθε μία παραγγελία ξεχωριστά μέχρι να φτάσει στα χέρια σας και παρεμβαίνουμε όπου χρειαστεί. 

 

👉Πώς μπορώ να πληρώσω; 

Οι πιο εύκολοι (και ασφαλείς) αυτή την εποχή τρόποι πληρωμής είναι οι ηλεκτρονικοί. Το scrapsnpieces.gr υποστηρίζει πληρωμές με πιστωτική κάρτα - στο ασφαλές περιβάλλον της τράπεζας Πειραιώς -, με e-banking ή PayPal. Μπορείτε επίσης να πληρώσετε αντικαταβολή με μετρητά κατά την παράδοση. 

 

👉 Υπάρχει ελάχιστη αξία παραγγελίας; 

Η ελάχιστη αξία παραγγελίας είναι 10 ευρώ εξαιρώντας έξοδα αποστολής και αντικαταβολής.

 

👉 Μπορώ να παραλάβω ανέπαφα; 

Βεβαίως μπορείτε να επιλέξετε Ανέπαφη Παράδοση κατά το check out. Προϋπόθεση είναι η παραγγελία σας να έχει πληρωθεί ηλεκτρονικά και να υπάρχει τηλέφωνο επικοινωνίας. Κατά την ανέπαφη παράδοση το courier θα σας ειδοποιήσει για την άφιξη της παραγγελίας σας και θα αφήσει το δέμα σας στην πόρτα. Ο μεταφορέας απομακρύνεται αλλά παραμένει μέχρι να βεβαιωθεί ότι παραλάβατε και στη συνέχεια αποχωρεί. 

 

👉 Με ποια εταιρεία Courier θα αποσταλεί η παραγγελία μου; 

To scrapsnpieces.gr συνεργάζεται με τα Elta Courier και τη Γενική Ταχυδρομική για να εξασφαλίσει την άμεση και σίγουρη παράδοση των παραγγελιών σας σε όλα τα μέρη της Ελλάδας όσο απομακρυσμένα και αν είναι. Για τις μεγάλες πόλεςι και το εξωτερικό υπάρχει επίσης η επιλογή της DHL.

 

👉 Μπορώ να παραλάβω εγώ από τον χώρο σας; 

Μπορείτε να παραλάβετε την παραγγελία σας από τη διεύθυνσή μας, Θεομήτορος 40 Αγ. Δημήτριος 17342 κατόπιν ραντεβού. Πληροφορίες για τις διαθέσιμες μέρες και ώρες παραλαβής μπορείτε να βρείτε εδώ.

 

👉 Πώς ξέρω αν το προιόν που με ενδιαφέρει, υπάρχει σε απόθεμα?

Η απάντηση είναι απλή: Αν το σύστημα σας αφήνει να το βάλετε στο καλάθι και να το αγοράσετε, υπάρχει στην αποθήκη μας ετοιμοπαράδοτο. Αν το προιόν είναι σε έλειψη, δεν υπάρχει καθόλου κουμπί αγοράς. 

Αυτή την στιγμή έχουμε πάνω από 10000 διαφορετικά προιόντα σε απόθεμα. Κάποιες φορές - ελάχιστες- μας έχει συμβεί και ενώ κάποιο προιόν φαινεται σε απόθεμα στο ηλεκτρονικό κατάστημα, να μην υπάρχει τελικά. Τότε θα επικοινωνήσουμε μαζί σας πριν στείλουμε την παραγγελία. Στην περίπτωση που εχει ήδη πληρωθεί, θα σας επιστρέψουμε τα χρήματα με τον ίδιο τρόπο πληρωμής που έχετε επιλέξει (πχ πιστωτική κάρτα, paypal κλπ)

 

👉 Μπορώ να παραγγείλω κάποιο προϊόν από εταιρεία που έχετε στο κατάστημα σας;

Συνήθως οι παραγγελίες στις εταιρείες μπαίνουν πολύ καιρό πριν δείτε τα προϊόντα στα καταστήματα. Επίσης πολλά προϊόντα είναι limited editions και δεν υπάρχουν διαθέσιμα για επαναληπτικές παραγγελίες από τα καταστήματα. Συνήθως δεν αναλαμβάνουμε να φέρουμε κάτι μόνο για εσάς, γιατί αφενός η ελάχιστη ποσότητα που μπορούμε να παραγγείλουμε είναι αρκετά κομμάτια και αφετέρου το νωρίτερο που θα εκτελεστεί μια τέτοια παραγγελία είναι ένας μήνας - ίσως και παραπάνω. 

Όμως, είναι πολύ πιθανόν να έχουμε ήδη παραγγείλει το προϊόν που σας ενδιαφέρει! Ρωτήστε μας κι εμείς θα σας πούμε εάν και πότε το περιμένουμε!

 

👉 Μπορώ να παραγγείλω κάποιο προϊόν σε μεγάλη ποσότητα;

Αν δεν έχουμε διαθέσιμη την ποσότητα που χρειάζεστε, επικοινωνήστε μαζί μας και εμείς θα σας ενημερώσουμε αν μπορούμε και πότε θα έρθει το προϊόν που θέλετε.

 

👉  Πώς μπορώ να ζητήσω τιμολόγιο;

Πριν ξεκινήσετε την διαδικασία του checkout - όταν βρίσκεστε ακόμα στο καλάθι - το σύστημα έχει κάτω αριστερά ένα drop down menu που λέει “Παραστατικό”.  Πατώντας το εμφανίζεται ένα κουτάκι με τις επιλογές απόδειξη/τιμολόγιο. Προεπιλεγμένη είναι η απόδειξη. Επιλέξτε το τιμολόγιο και προχωρήστε στην παραγγελία. Στο επόμενο βήμα θα σας ζητήσει να συμπληρώσετε τα στοιχεία σας, και το σύστημα θα προχωρήσει αυτόματα στην έκδοση τιμολογίου. 

 **ΠΡΟΣΟΧΗ: Αν ξεχάσετε να επιλέξετε την επιλογή “Τιμολόγιο” πριν προχωρήσετε σε παραγγελία, ακόμα και αν μετά βάλετε στοιχεία τιμολογίου, το σύστημα δεν μπορεί να εκδώσει τιμολόγιο.

 

👉  Μπορείτε να μου στείλετε άμεσα το δέμα μου ενώ έχω πληρώσει με τραπεζικό έμβασμα;

Αν προλαβαίνουμε να την ετοιμάσουμε και δεν έχει περάσει η εταιρεία courier για παραλαβή, ίσως και να μπορούμε. Εσείς στείλτε μας με μαιλ άμεσα το αντίγραφο της πληρωμής και ενημερώστε μας ότι βιάζεστε για την παραλαβή και εμείς θα κάνουμε το καλύτερο δυνατό.

 

👉 Γίνεται παράδοση το  Σάββατο, ακόμα και αν χρειαστεί να χρεωθώ εξτρά;

Δεν γίνεται παράδοση το Σάββατο. Όμως αν η περιοχή σας εξυπηρετείται από πρακτορείο ΕΛΤΑ (και όχι ταχυδρομείο), πιθανότατα θα είναι ανοιχτά, οπότε μπορείτε να παραλάβετε η ίδια από το κατάστημά τους. Καλέστε τους για να σας ενημερώσουν. Μην ξεχάσετε να έχετε πρόχειρο το tracking number της αποστολής σας (βρίσκεται στο μαιλ που λέει ότι η παραγγελία σας έχει αποσταλεί).

 

👉 'Εκανα παραγγελία με τραπεζική κατάθεση και έχασα τους λογαριασμούς: 

Μπορείτε όλες τις πληροφορίες που αφορούν πληρωμές, όπως και τους τραπεζικούς λογαριασμούς στους οποίους μπορείτε να κάνετε κατάθεση ΕΔΩ.  Προσοχή!!! αν η συναλλαγή απαιτεί μεταφορά από μια τράπεζα σε άλλη επιβαρύνεται με έξοδα (4 ευρώ) τα οποία θα πρέπει να συμπεριλάβετε στην κατάθεσή σας. 

 

👉  Πώς λειτουργεί το πρόγραμμα ανταμοιβής του Scraps n Pieces?

Στο SnP πάντα επιβραβεύουμε την αγάπη σας. Γι αυτό έχουμε δημιουργήσει ένα πρόγραμμα όπου μπορείτε να μαζεύετε πόντους με τις αγορές σας και να κερδίζετε δωροεπιταγές. Όλες τις πληροφορίες γι αυτό θα τις βρείτε εδώ.

 

Για όλες τις απορίες σας μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας οποιαδήποτε στιγμή στο support@scrapsnpieces.gr ή τηλεφωνικά στο 211 4042654 (Δευτέρα - Τετάρτη - Παρασκευή 10:00 - 14:00 και Τρίτη - Πέμπτη 18:00 - 20:00)